Service: Hvor svært kan det være…

Velkommen til vores introduktion til Service

Du starter her med en lille introduktion til emnet

Introduktion

Når du har været i gennem de tre små intro klip kan du forsætte med ydeligere 4 moduler herunder:

roedstreg

Service: Hvad er det, hvordan gør man?

De næste moduler i denne her serie finder du her under:

1. Det første indtryk

Vi bedømmer rigtigt meget på bare nogen få sekunder. Det der først indtryk er afgørende for vores opfattelse af om et sted er venligt, rent imødekommende osv.

Modul 1

roedstreg

 

2. Kunsten at få fremmede til at føle sig velkommen.

Jo hurtigere vi kan få vores gæster til at føle sig veltilpas og velkommen jo bedre en oplevelse bliver det for dem.

Modul 2

roedstreg

3. Hvordan løfter vi vores service til noget særligt?

Almindelig høflig betjening får man snart de fleste steder. Men det er ikke nok til at gøre os til noget særligt. Hvis vil gøre os bemærket skal vi løftet vores service niveau over hvad de andre gør.

Modul 3

roedstreg

4. Service – når det går galt…

Selv om vi er fantastiske – så kan det ske at ting går galt. Så hvordan reder vi de situationer på den bedste måde og sikre at vi ikke mister gæsten og alle hans venner

Modul 4
roedstreg

5. Service det er jo ikke svært.

Vi er nået til vejs ende – og kan blot konstater at god service – er bare godt værtsskab – det er ikke raketvidenskab – bare sund fornuft.

Modul 5

roedstreg