E-Kurser

Her finder du en oversigt over de kurser vi tilbyder som elearning

Ønsker du at tilmelde dig selv eller dit team et eller flere af disse kurser kan du sende mig en mail ( se boks nederst på siden) Så sender jeg dig  fluks et link og yderligre instruktioner.

Nysgerrig? Prøv selv

Er du blot nysgerrig og vil se hvordan det virker kan du tilmelde dig alle kurser frit her – det er et prøvemedlemskab der udløber efter 3 dage. Men det giver dig mulighed for at kigge på det hele så megt du har lyst.

Priser og betingelser afhænger af hvor mange hvor længe og hvor meget coaching support i ønsker undervejs – det kan jeg sige mere om når jeg ved mere om  hvad du har brug for.

 

Herunder har du en beskrivelse af de enkelte kurser – klik på linket hvis du vil se hvad hvert kursus indeholder i overskrifter – uden at være tilmeldt.

 

Service Værdikæde forklaret (The Service Profit Chain)

Modulet: ‘The Service Profit Chain, som på dansk betegnes Service-værdikæden.”

Vi har skræddersyet et online E-learning modul, som er nemt at gå til. Du kan klikke dig i gennem service værdikæden – trin for trin – og der er indbyggede øvelser og refleksioner undervejs.

The Service Profit Chain er en amerikansk model og teori, som handler om en kæde af sammenhænge, der trinvist skaber gode resultater i en servicevirksomhed.

Teorien er en af hovedhjørnestenene i de forskellige GROW kurser.

Modulet giver samlet en grundig introduktion til Service-værdikædens elementer og de forskellige trin, der fører fra en virksomheds interne kvalitet og frem til overskud og vækst.

 

Service: Hvor svært kan det være…

En introduktion til service, især for begyndere – men også en genopfriskening for dem der godt ved hvad det handler om, men som måske trænger til lidt inspiration i hverdagen.

Lederens Værktøjskasse

Du kan nu tage vores kendte kursus, som et 1:1 forløb. Mike er din coach og personlige instruktør gennem hele forløbet. Du kan begynde, når du vil og lære i et tempo, som passer til dig.

Du får:

  • Adgang til 21 instruktionsvideoer
  • Løbende feedback og opfølgning på dine opgaver
  • 5 timers personlig coaching med Mike
  • 1 eksemplar af Mikes bog ”Bazarens bedste bod!”

Læs mere om forløbet her

 

Situationsbestemt Ledelse

Dygtig ledelse er at kun tilføre en situation, det den mangler, skriver Ulrich Haagerup. For at kunne tilføre en situationen, det den mangler, er man først nødt til at kunne stille en diagnose – at kunne analysere den givne situation. Netop det at kunne lave en præcis analyse af en given situation, er i følge Blanchard (1996) en af de tre nøgleegenskaber ved en dygtig leder. Når man har stillet diagnose, er det næste skridt at kunne tilpasse sin leder adfærd best muligt til den givne situation – og dermed tilføre situationen det den mangler. Så kort kan man sammenfatte hele filosofien bag situationsbestemt ledelse.

 

Strategi Værkstedet

 

I opgangstider prioriterer små og mellemstore virksomheder ofte ikke strategiplaner så højt, fordi det opleves, at der er ”nok til alle”. Men når markedet strammer til, og udbuddet overstiger efterspørgslen, bliver konkurrencen pludselig hård, og det er afgørende at være klar på, hvordan ens virksomhed bedst skaber værdi – og især hvem, den skaber værdi for.
Det betyder, at man må foretage tilvalg og fravalg i sin tilgang til markedet, og at man må beslutte, hvordan disse valg kan bidrage til, at virksomheden adskiller sig fra konkurrenterne. Med andre ord: Man skal lave en strategiplan.

I en travl hverdag præget af drift kan det være vanskeligt at prioritere en strategiplan. Den kan samtidig opleves meget teoretisk og svær at overføre til sin egen forretning.
Forløbet ”Strategiværksted” tager dig i hånden, og leder dig skridt for skridt igennem den strategiske proces med din egen virksomhed som udgangspunkt. Du får en arbejdsbog der skal gennemarbejdes og du modtager en-til-en coaching med Mike mellem hvert af modulerne.

 

Hvad har du brug for?

Send Mike en mail  her:

 

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.