Fra god til enestående

Velkommen til en inspirerende gennemgang af, hvad der skal til for at skabe en fantastisk servicevirksomhed.

Mike Hohnen Ekspert i Service Management, Mike Hohnen, viser dig og dit team hvordan man skaber og fastholder en enestående service i sin organisationen.

Udgangspunktet er ‘The Service Profit Chain'; hvordan man gør tilfredse kunder til loyale kunder, og hvordan fokus på intern kvalitet i virksomheden kan skabe den værdi for kunden, som fantastiske virksomheder netop bygger deres success på.

Mike er forfatter til bogen “Bazarens bedste bod” og har i mere end 20 år drevet service virksomheder fra København til Cape Town.

Mike kan introducer jer til Service Profit Chain tankegangen som rent foredrag eller som en workshop alt efter hvad I har brug for. Send os en mail i dag og vi kontakter dig så vi kan tage en snak om hvad der vil fungere bedst for dig.

Hvad har du brug for?

Send os en mail - så vender vi tilbage hurtigst muligt
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.