Halvvejsmøde på Hornstrup

Diplomlederne i Service Management har netop været to dage på Hornstrup Kursuscenter til halvvejsmøde på modul 3. Overskriften var markedsføring i forhold til branding og kundeloyalitet. Der blev også åbnet for pandoras æske med “sociale medier” og vi glæder os til at se alle online via facebook, linked in og twitter sideløbende med opgaveskrivningen.

Hvordan bruger vi de sociale medier klogt?
Hvad kan vi bruge de sociale medier til i forhold til branding og i forhold til egen læring? Området er stort, komplekst og ofte overvældende, når man skal navigere rundt i de mange muligheder. Men hvis vi skal overleve og være rigtig gode, er vi konstant nødt til at tilpasse sig den ny teknologi og forandringerne i den måde, vi organiserer vores virksomheder. Et Bob Dylan citat rammer meget præcist, hvad det handler om:

Brand præsentation af egne virksomheder
På Hornstrup dannede Martin Lindströms 10 bud på spørgsmålet om, hvad de store religioner har til fælles med et rigtig stærkt brand, udgangspunkt for diskussioner og nytænkning af brandingstrategier på deltagernes egne virksomheder. Hvad er det for en historie I har at fortælle – og hvem kunne være interesseret i at høre den?

Det kom der nogle rigtig gode historier ud af!

Har du spørgsmål eller kommentarer?