Foråret kickstartet

Vi har sat et nyt GROW Leadership hold til at spire – kick-off blev skudt i gang af Mike Hohnen og Lotte Pedersen på Hotel Bretagne i Hornbæk.

bretagne3gl2010jpg

Det er et meget spændende hold denne gang – spredt ud over hele landet og fra stort set alle typer jobfunktioner i branchen. Forskelligheden kom også til udtryk, da Lotte Pedersen lavede øvelsen om typologier. Så både geografi, faglighed og personlighed gør dette GROW Leadership hold til en meget broget flok.

bretagne4gl2010

GROW er mere end et kursus – det er en proces, hvor tid er en meget væsentlig faktor. Kurset strækker sig over 16 uger, og det er lige præcis det, som vores deltagere ser frem til – med forventning om at komme på en rejse, der både udvikler dem inden for deres fag og specielle jobfunktion, men i høj grad også som mennesker. På GROW er der nemlig tid til at grave dybt ned i skidtet med de udfordringer, man møder på sit job hver dag – og så at sige få jord på neglene og komme til bunds i problemerne.

bretagne1gl2010

Vi glæder os rigtig meget til at følge deres rejser og finde ud af, hvilke udfordringer de sidder med lige nu i deres job. Det giver også et øjebliksbillede af, hvilke udfordringer der er fremtrædende i en hotelbranche under pres.

Første del af GROW Leadership – indtil halvvejsmødet – har fokus på at deltagerne finder frem til den udfordring, der vil arbejde med de næste 16 uger. Det handler i første omgang om at erkende og forstå sit problem. Anden del har fokus på at løse problemet.

bretagne2gl2010

Og tro os – de bliver løst! I fællesskab – for det som virkelig får deltagerne til at rykke i deres udvikling, er den sparring på tværs i trioerne, hvor de virkelig får glæde af at lære af hinandens erfaringer i branchen.

Har du spørgsmål eller kommentarer?