Afslutning på modul 3

Så nåede vi til vejs ende med modul 3 på diplomlederuddannelsen. Dette modul har stået på strategi, servicesalg, kommunikation og branding i stor stil, og det har mange af vores deltagere fundet utroligt brugbart i disse tider. Workshoppen blev afholdt på Kragerup gods, hvor der også blev tid til en tur i det snehvide landskab.



Vi samlede op på læringen undervejs, og deltagerne brugte også tid på i deres trioer at diskutere, hvordan de skulle gribe den afsluttende opgave an. Stemning var høj og alle følte sig ved godt mod og rustede til næste modul, som kommer til at handle om økonomi.

19 E’s of Excellence
En af de konkrete opgaver, som deltagerne blev sat til, var en refleksion 19 E’s of Excellence med Tom Peters. Opgaven gik ud på at finde frem til, hvilke ‘E’-er der motiverede dem i deres daglidag. Download 19 E’s of Excellence og lad dig inspirere.



Skift i studiemindset
Vi kan mærke et stort skift i de studerendes mindset nu efter uddannelsens første 3 moduler, hvor det står klart, hvor meget de studerende er blevet i stand til at strukturere viden og reflektere over deres egen læring. Studiebegreber som var helt fremmede for dem fra uddannelsens start, færdes de nu hjemmevant i, og opgaveskrivningen virker derfor ikke længere så uoverstigelig, men derimod en proces som de også er i stand til at nyde, mens den står på. Dejligt!

Læs også på Horestas hjemmeside om vores diplomlederuddannelse, og hvorfor den netop giver så meget til folk, der arbejder med at yde service. Læs den fulde artikel i branchemagasinet Visitor

Har du spørgsmål eller kommentarer?